mačo

četvrtak , 17.03.2005.

znaš često sam kao muškarac, razmišljao što pravi muškarac, znaš mačo men, kakav sam i sam želio biti, treba pokloniti svojoj dragoj, jedinoj i najvoljenijoj ljubavi
naravno mačo zna, a ja ne znam, a kako želim biti mačo onda gledam što mačo radi, a priručnik za mačo muškarca (stranica 7. od ukuno 12, jer mačo ne čita puno) kaže: sa rubljem viktorija sikrit ne možete fulati, svaka žena ga voli osjetiti na koži a i izbor je velik.
na znam za mačo muškarca da li i oni imaju problem ili oni to znaju od oka, ali ja sam imao problem sa veličinom, jer kako nekome kupiti seksi rublje a da ono nebude ili preveliko ili premalo, tu sam se počeo dovijati kojekakvim trikovima, kao dok milujem guzu, gledam koji broj piše na etiketi, ali nažalost ne mogu ga zapamtiti jer uvjek slika guze i osjećaj koji me obuzima dok su moje ruke na njoj briše sve veličine s etikete u mojoj glavi. onda rekoh sam sebi kupiti ću par komada, pa koji paše, jer ipak ja želim biti mačo a priručnik kaže tako, a gdje naći onda viktorija sikrit, moja susjeda koja je držala taj dućan, odnosno njoj je njen mačo men napravio pravu stvar pa umjesto da joj kupi rublje on joj otvorio čitav dućan, dućan je zatvorila jer njen mačo men više nije njen mačo men, neznam zašto, ali znam da sada tamo gdje je ona prodavala rublje kopiraju papire.
tražio na internetu, ima, pokušao naručiti ali naručiti mogu samo oni iz amerike, e jebiga znači samo amerikanci mogu biti mačo.
onda sjednem, razmislim, pa se ustanem, pa šetam kao profesor baltazar i kažem sam sebi: e jebi ti mačo muškarce ali meni je moja draga ljepša bez ikakvog rublja na sebi, poderem taj mačo priručnik, okrenem broj i kažem : ajmo na sladoled…

<< Arhiva >>