flash back

srijeda , 16.03.2005.

DJ nastojao tijela po podiju bacati hitovima iz sedamdesetih i osamdesetih, a istodobno je u meni budio neku vrst nostalgije za vremenima koja su podosta iza mene i vremenima u kojima sam sticao neka prva ljudska, muška saznanja. Vremenima u kojima sam kupovao prve ploče, gledao prve cure, probavao prva pića i uvlačio prve dimove. Vremenima u kojima gledano iz sadašnje dobro imitirane kožne fotelje i nisam imao zbog čega brinuti, ali i o vremenima kada sam imao grozne muke i nesavladive probleme vezane uz štošta sto bi se sada činilo jako smiješno, ali onda je predstavljalo neproemostivo duboke ponore nesnalaženja, straha i neznanja.
Kako se nesjetiti dok svira Belfast od Boney M (izuzetno nišposebno pjesma, ali što mogu kad budi uspomene), male plavokose curice Beby, koja je živjela u autobusu lunaparka smještenog na livadi u blizini škole, gdje sam svaki dan zalazio kada je nastava završila, kako se ne sjetiti da mi je svaki dan u džep gurnula šaku žetona za fliper, kriomice da nevidi njen stari, kako se ne sjetiti da sam ju pozvao da odemo u kino, kako se ne sjetiti da smo gledali Čovjeka slona, kako se ne sjetiti da sam cijeli film skupljao hrabrost ne bi li uspio nekako staviti ruku na njeno rame i zagriliti ju, kako ne zaboraviti da od muke i straha kako to napraviti i što napraviti ako ona skine tu moju ruku, nisam film ni vidjeo, ne treba spominjati da se na ekranu zavrtila i odjavna špica sa svim glumcima i imenima onih koji su se bar sekundu pojavili u filmu i da su se već popalila sva svjetla a da ja nisam uspio svoju ruku pomaknuti niti centimetra u željenom smjeru.
Poslije nakon sladleda i limunade (jer tada je to bio skoro i jedini izbor) i šetnje do njene prikolice i partije flipera, količine žetona koje su se slijedećih dana kriomice spuštale u moj džep su bile sve manje i manje dok nisu skroz nestale. Ni danas neznam da li je to zbog čovjeka slona, sladoleda i limunade ili zbog mog prokletog straha da napravim nešto.
A Boney M su mi lijepo govorili :
…. You can try (You can try)
You can try (You can try)
You can try….



<< Arhiva >>