Priča o Anđelu (Dio 39)

petak , 18.11.2005.

* preporučena glazba uz post: Norah Jones - I'll Be Your Baby Tonight



Ostao sam sam. Mračna ulica, Norvežaninov veliki žuti mercedes, neka pjesma na radiju koju nisam ni slušao. Previše misli u glavi. Previše pitanja. Manjak odgovora. Obično je tako. Poput muha kada naiđu na govno, tako i pitanja nahrle u glavu kada nema odgovora i osjećaš se onda baš kao govno, ako se govno ikako osjeća , ali nebitno je, jer ionako ni sam se ne osjećaš nikako. Tako sam poželo da mogu samo gledati u nigdje i nemisliti o ničemu, ali po neznam koji puta danas moje želje su kucale na kriva vrata.

Mogao sam ovim velikim mercedesom iz ’84 pokušavati kružiti gradom, puštajući da mi vjetar kroz otvorene prozore odnosi i misli. Mogao sam ali nisam. Mogao sam otići do svog restorančića, naći Norvežanina, otvoriti bocu, naljevati se dok ne nestane i zadnja kap razloga za piće. Mogao sam, ali nisam.

Odvezao sam se do kućice gdje smo proveli prekrasan dan, naslonjen na ogradu terase s čašom crvenog vina u ruci, pušio sam i razmišlajo o najljepšem danu u mom životu. Mjesec se ljeskao na mirnoj površini mora, misli su se razljevale mojom glavom.

Shavtio sam da imam ono za čime sam uvjek težio, ono što sam oduvjek tražio, shavtio sam da imam najveću moć u svemiru, shvatio sam da imam ljubav.

Ja volim!

Proveo sam čitav život do sada trežeći ono što će me činiti sretnim, ono što će me ispunjavati potpuno, tražeći smisao. Sada ga znam.

Ja volim!

Bilo bi preljepo da je ona sada tu, bilo bi prekrasno mirisati njenu kosu, dodirivati njen dlan, slušati njene riječi, bilo bi divno slušati njen glas, bilo bi.
No nije život uvjek baš tako ravan put da mu se sa svakog mjesta vidi kraj, nekada se mota, zavija, pa se nađeš na mjestu odakle se ništa ne vidi i ništa ti nije jasno, ali imaš ljubav u sebi, imaš vjeru, imaš nadu, imaš sve i samo oni ljudi koji vole, nebitno da li je to cvijeće, vinova loza, da li su to motori ili jedrenje, samo ti ljudi su sretni.
Ja sam sretan jer volim. I nije mi ništa više važno, jer imam razlog zbog kojega ovaj moj život ima smisla, zbog kojeg imamo i on i ja razlog postojanja.

Ja volim!

Od glave do pete, volim svim svojim bićem odavde do svemira. i ništa mi drugo nije važno, jer ni cvijeće cvjećaru ne cvjeta kada on hoće ma koliko ga volio, ni jedrilica ne jedri uvijek onako kako jedriličar želi ma kolika njegova ljubav prema njoj i vjetru bila, ali ni ljubav cvjećara ili jedriličara zbog toga nije nimalo manja, pa tako ni moja.

Volim i sretan sam zbog toga. Ja sam svoj smisao života našao.

Mjesec je na vodi iscrtavao njen lik, vjetar je kroz lišće šuštao
Close your eyes, close the door,
You don't have to worry any more.
I'll be your baby tonight.

Shut the light, shut the shade,
You don't have to be afraid.
I'll be your baby tonight.



nastavlja se....

<< Arhiva >>